вівторок, 5 грудня 2017 р.

Молоде покоління обирає здоров‘я

В п‘ятницю, 1 грудня, в Мурованській ЗОШ І-ІІІ ст. в рамках декади «Молоде покоління обирає здоров‘я» було проведено фантастичне свято «з екскурсією на небеса» «Я – творець свого здоров‘я».
З чого складається здоров‘я – досліджували учні 8-А класу під керівництвом Холод Ірини Євгенівни. Музичне оформлення свята – Чорненька Вікторія Вікторівна.
Цікаво та невимушено глядачі дізнатися: щоб бути здоровим, необхідна фізична активність, яку можна реалізовувати, займаючись фітнесом, танцями чи спортом. Важливим є раціональне харчування. Особливо уважними слід бути, правильно обираючи продукти. Без емоційного благополуччя - ніяк. Позитивні емоції – необхідна умова здоров‘я. Учасники свята багато говорили про важливість уникнення шкідливих звичок.
Учасники свята усім бажають:
Будьте здоровими,
Будьте щасливими,
Будьте розумними,
Будьте красивими!
Деякі фото можна переглянути тут

Немає коментарів: